Zwroty, Reklamacje, Odstąpienia od umowy
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.), Konsument może odstąpić od Umowy dotyczącej Produktów, zakupionych w Sklepie, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie (formularz zwrotu), w terminie czternastu (14) dni, licząc od dnia wydania Towaru (tj. od dnia odebrania Towaru przez Konsumenta).
Gdzie odesłać produkt?
Zaadresuj paczkę na ten adres:
Prezentujsie Róża Duda
ul. Pocieszka 20/25
25-519 Kielce
tel. +48 570 339 502
e-mail: kontakt@prezentujsie.pl
Pamiętaj, że nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.
W jakim czasie i w jaki sposób nastąpi zwrot środków?
W terminie 14 dni, od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, zwrócimy Ci wszystkie dokonane płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem.
Zwrot otrzymasz w taki sposób w jaki dokonałeś płatności. Jeśli opłaciłeś/aś zamówienie przez Przelewy24.pl wówczas zwrócimy Ci środki za pośrednictwem tego portalu i otrzymasz je na swoje konto bankowe. W przypadku płatności przelewem, środki zwracamy na konto bankowe podane w formularzu zwrotu.
Produkty personalizowane – WAŻNE
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in gdy przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji tzn. „z Twoim napisem”, „personalizowany”. Produkty te wykonywane są po zamówieniu klienta na jego indywidualne życzenie.
W związku z tym produkty spersonalizowane lub wykonywane na Twoje specjalne zamówienie nie podlegają zwrotowi zgodnie z naszą polityką zwrotów.
Reklamacje:
1. Jeżeli otrzymasz/odbierzesz produkt z wadami prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą obsługą klienta kontakt@prezentujsie.pl
2. Nasza obsługa klienta dokona wszelkich starań o jak najszybszą odpowiedź i rozwiązanie problemu. W celu identyfikacji prosimy o wysłanie zdjęć produktu, który ma podlegać reklamacji.
3. W celu rozwiązania reklamacji postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej i wymienić/naprawić uszkodzony produkt lub dokonać zwrotu środków za dany produkt.
WAŻNE!
1. Po otrzymaniu/odebraniu zamówienia prosimy o sprawdzenie zawartości przesyłki.
2. Konsument ma 7 dni na powiadomienie Sprzedawcy o ewentualnych problemach i uszkodzeniach mechanicznych powstałych w transporcie.
3. Prosimy zachować oryginalne opakowanie oraz paragon w celu reklamacji.
W celu reklamacji prosimy o kontakt na adres kontakt@prezentujsie.pl
Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Szczegółowe informacje oraz zasady odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie